dinsdag 26 mei 2015

Communie Leon...

"PARTY LIKE A PINEAPPLE"

aangezien leon zijn hemd gemaakt was met het bekende ananasstofje van 'aime comme marie' (in licht blauwe chambray), was het thema snel gekozen: ananassen, wit en goud.

leon was zo dankbaar en blij en dat deed mijn moederhart ontzettend veel plezier.

leon en julia hun outfits maakte ik uiteraard zelf maar dat toon ik in een volgende blog post anders wordt deze te lang en er is reeds een overload aan foto's...

ik bakte zelf de koekjes bij de koffie en maakte een zakje vol zoets klaar voor de gasten als bedankje.
ook kreeg iedereen een ballon mee met een foto aan en natuurlijk het communiezantje.

ik ging aan de slag met doily kantjes, een wax stempel en kaarsvet, gewone stempels met goudverf, goudstiftjes, gouden splitpennen, lettertang, washi tape, lintjes, vaasjes everywhere, ananas kaarsen, nep bloemen en ook veel echte bloemen natuurlijk.

ook het lange tafellaken (7m stof van bij meneer strik) en de servetten (nog eens 3m stof van bij die vriendelijke man) maakte ik zelf. ik borduurde op de servietten leon zijn naam met gouddraad...

de mis was 's ochtends en ons feest begon pas om 17u, dus hadden we nog wat tijd om de allerlaatse versiering te doen in die tussentijd. ook de grootouders hielpen toen even mee...
daarna wachtten we samen op de gasten...

eenmaal het feest begonnen was hoefden we gelukkig zelf niets meer te doen en konden we alleen nog maar genieten... and so did he... <3 my boy <3

en nu foto's kijken :-)














de uitnodigingen en de communiezantjes zijn van emilie vercruysse in haar bekende retro stijl.
we namen een klein formaat van kaartjes (7x10cm).

 












24 opmerkingen:

  1. Het geheel ziet er prachtig uit #inspiratievoorvolgendjaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest! WAUWWAUWWAUWWAUW! Qua decoratie is dat zo helemaal af! En de sneak preview van het hemdje kan mij ook geweldig bekoren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt tot in de puntjes af! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wauw en nog eens wauw! Ik kan het geloven dat hij in de wolken was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend feestje voor coole Leon! Kijk zijn ogen blinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, wat een mooie aankleding! Allemaal even verzorgd, heerlijk veel bloemen en een origineel thema! Hoedje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtfeest. Je stak er zoveel liefde in! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe jij er toch telkens in slaagt om jezelf te overtreffen, gewoon prachtig... Een dikke proficiat aan Leon en zijn supermama!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waw, wat ziet het er fantastisch uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh waaaw! echt prachtig! Wij hebben hier deze zondag een ananas-thema feestje voor de verjaardag van de kindjes. Ik had al alles in mijn hoofd voor een hemdje voor de zoon, maar nu ik dit hemdje zie, ga ik misschien mijn plannen last minute 'moeten' wijzigen... Heb jij iets tegen schaamteloos kopiëren ...? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw prachtig al die versieringen, daar is heel wat werk ingekropen lijkt me :) De muur met de foto's en bloemen vind ik super leuk. Proficiat voor Leon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh zo knap! En ook beangstigend, met wat pizza en balonnen ga ik er niet geraken zeker, bij de communiefeest-dat-gelukkig-nog-ver-weg-is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. adembenemend! Dat zag er een superfeest uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amaai Lies ... wat een werk ! ... én zo mooi ! Nu snap ik maar al te goed waarom Leon zo graag thuis zijn feest heeft. Dat zou ik ook wel willen met zo'n mama dat dat allemaal voor mij in elkaar bokst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat hemd! Die gilet! Die foto's! <3 <3 (Hebben we hier ook allemaal gekocht, hemd voor de man, gilet voor de zoon, foto's van Emilie voor geboortekaartje van de jongste, duidelijk KRAK dezelfde smaak! :-D )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig!! Onvoorstelbaar!! Wat een creativiteit!!!

    BeantwoordenVerwijderen