maandag 23 februari 2015

Leila met een snuifje SVDZ2...

ik heb alle boeken van 'zelfgemaakte kleertjes' hoewel ik hier zelf eigenlijk nog nooit iets uit maakte. ik weet niet waarom, het is er gewoon nog niet van gekomen. de patronen zijn redelijk klassiek en spreken me nochtans wel aan. hoewel ik telkens wel totaal andere stoffen zou gebruiken dan in het boek...

dit is een iets wat aangepaste versie van 'leila' (6 jaar) met de mooie kapmouwtjes van het nieuwste boek van Griet, SVDZ2.

het stofje is er eentje uit mijn voorraad die ik niet lelijk vind maar toch in elk geval veel minder mooi dan toen ik het kocht. ik kocht het ooit eens online op één of andere amerikaanse webshop.
(zo gaat dat af en toe hier, stofjes die ik ooit kocht, maar nu minder mooi vind...)

de pepe laarsjes (raaf & vos) geven het jurkje net dat ietsje meer zodat het wat minder klassiek oogt.
echt big love voor de laarsjes en julia vindt ze geweldig!
en ja hoor, ze heeft nog steeds bruine benen :-) wat een verschil tov. onze leon...

en natuurlijk, zoals steeds, even graag en vrolijk op de foto... of wat had je gedacht? ;-)








10 opmerkingen:

  1. ze staat er anders prachtig mee met dat stofje :)
    heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die laarsjes! En ook het kleedje, het gaat haar af, dat fuchsia! Ik moet ook wat meer uit die boeken gaan maken, hetzelfde verhaal als bij jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het kleedje prachtig, dit stofje doet het helemaal (vooral door de verschillende richting van de belijning). Dus doe de spijt dat je het ooit kocht maar gauw weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er geslaagd! en die schoentjes! smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leila maakte ik ook al 2 jaar geleden maar werd nog steeds niet geblogd. Leuk die mouwtjes! Geven het kleedje echt een mooie extra! Ik vind de stof wel heel leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tof jurkje, julia staat er heel mooi mee. love the laarsjes <3

    BeantwoordenVerwijderen