maandag 14 april 2014

Glitter Julia Sweater...

zoals beloofd nog de foto's van de glitter versie...

ook hier is de stof erg dun, zelfs nog veel dunner dan het poezenstofje, en dus is de boordstof als tailleband ook hier weer wat te zwaar... het lijkt wel een buikband voor zwangeren :-)
ik had er beter ook een band aangezet in hetzelfde glitterstofje zoals aan de mouwen, maar had helaas geen stof genoeg...

anyway, het stofje is werkelijk prachtig, echt hele mooie glitters en toch heel stylish... en julia is er alweer gek op!

de kraag was dus hier ook alweer te kort en dus zette ik ze eraan als een soort rolkraagje...

<3 de dotjes


stofje van bij julijasshop
patroon van compagnie m











9 opmerkingen:

  1. Mooie glitters! :) Leuk exemplaar en super schattige foto die voorlaatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo lief! En duidelijk heel content!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit stofje ook prachtig. Uitverkocht?
    Als de band onderaan je stoort kan je hem denk ik ook weg doen en een tunneltje met elastiekje in onderaan de glitters doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volledig akkoord, de band ging mooier geweest zijn in hetzelfde stofje. Bij die 'tere' stofjes is boordstof snel te zwaar hé - kwam het ook tegen hoor! Los daarvan vind ik het een héél leuk truitje, ik heb er hier ook een rondlopen die daar vreed content mee zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die glitters, waw! Lilith zou nogal content zijn! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi ! Uiteindelijk gaat het truitje wel mooi zo'n beetje "bloezen" boven de boordband ... ik vind dat wel leuk, dat "bloes"-effect ... 't hangt er allemaal een beetje van af wat jij net leuk vindt he. maar sowieso, een blij kind is het allerbelangrijkste !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk vrolijk truitje.. ziet er super comfortabel uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind de boordband ook net iets te zwaar, maar de glitters zijn geweldig! Mila zou daar ook zotjes van zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind de brede boordband eigenlijk niet zo erg... tof in die glitterstof... (en de dotjes zijn superschattig :-))

    BeantwoordenVerwijderen