zaterdag 2 maart 2013

Hoe maak je twee meisjes blij...?

een tijdje geleden ging ik langs bij raaf & vos en kocht ik deze schoentjes (= de lak mary jane schoentjes in framboosroze/kersenrood van pepe) en deze (= de lak derby schoentjes in turquoise van eli) voor julia.
voor sandaaltjes zou ik nog wel es terugkeren...
voor leon kocht ik deze (= fel blauwe sneakers met velcro in lak van pepe) alvast, maar doordat ik zonder kinderen langs ging, was de maat voor leon te groot en moest ik de volgende dag teruggaan om te wisselen...
en toen... zag ik deze gele laarsjes... waw! ik was er direct gek op! maar ja, ik had al 2 paar gekocht en dan moest ik nog sandalen hebben, dus moest ik het een beetje redelijk houden dacht ik zo...
helaas kreeg ik ze niet uit mijn hoofd... elk stofje uit mijn stoffenkast passeerde door mijn hoofd, telkens gecombineerd met de gele laarsjes...
uren zagen tegen manlief hielp niet en een week later ging mijn schoonzus langs bij raaf & vos en vertelde me dan doodleuk dat maat 24 van de gele laarsjes ondertussen verkocht was...
weer ging een week voorbij en ik had ze ondertussen al min of meer uit mijn hoofd gezet want ja, julia haar maat was nu toch al verkocht...
ik ging de week erna nogmaals langs bij raaf & vos voor nog een paar extra voor leon en sandalen voor allebei mijn kinders. helaas met lege handen huiswaarts gekeerd want alles wat ik mooi vond, was reeds verkocht in hun maat. gelukkig kon tine nog bijbestellen voor leon en krijg ik voor sandaaltjes voor julia binnenkort weer volop keuze want er komen nog meer sandalen van pepe binnen...
ontgoocheld belde ik al vanuit de auto naar de man des huizes om mijn verhaal te doen.
toen ik thuis kwam, riep hij julia bij zich en kwam ze bij mij met een pakje:
de - gele - laarsjes - van - pepe - van - bij - raaf & vos - in - maat 24
ohhhhhhh ja!!!!
die was hij al enkele weken geleden daar gaan halen natuurlijk... aja...
een lieve man zegt: "och schat, ga die laarsjes toch gewoon halen"
mijn lieve man zegt: "ik ga die laarsjes zelf wel gaan halen als verrassing voor mijn 2 meisjes"










patroon oliver + s puppet show dress
stof october afternoon for riley blake

19 opmerkingen:

  1. Kijk... papa's prinsesje! Ze zijn zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk! Ik kwam hem tegen toen hij ze kocht en mocht niets zeggen! Zo romantisch en mooi!
    Superman!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een man die de behoefte voor schoenen van de vrouw snapt is goud waard ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Waarom doet mijne vent dat nooit??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend! goed vasthouden die man van jou :-)
    hier ook al gaan kiezen bij raaf en vos maar ik heb het wel zelf moeten doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die man ziet jullie graag!!!
    Snif...traantje...slik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super eh! Ik kon de oranje lakversie nie uit mijn hoofd zetten en ben er nog steeds blij om dat ik ze ben gaan halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zie ik mijn man nu eens niet doen si. Heel lief van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Lies, je kindertjes gaan in elk geval mooi 'geschoend' de lente in ! Ikzelf ben weer eens niet zo vooruitziend, dus als het me eens invalt dat ze lenteschoenen nodig hebben, zijn mijn favorieten er gegarandeerd tussen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verhaal zeg ! Gij hebt het zo getroffen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, zo'n schat van 'n man! Ik moet hier de mijne zo enorm overtuigen dat er schoenen "nodig" zijn. Heb al mijn keuze gezien (bij Aap.noot.mies én Raaf en Vos) en zal moeilijk kiezen worden. Maar misschioen moet ik doen zoals jij: ze beide kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De perfecte man <3 Maar ja, zo'n mooie dochter verdient die mooie laarsjes ook he ;)
    wat een prachtige ogen heeft jullie meisje toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Die man, die dochter, die laarsjes én dat kleedje! Geniet van allen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen