maandag 7 september 2015

Cool chick in town...

normaalgezien zie ik julia graag in een kleedje, en dat is dan ook hetgeen ze bijna altijd draagt.
een skinny vind ik ook erg mooi bij haar, maar helaas wil ze dat niet dragen omdat dat teveel knelt, vooral aan haar buikje... sowieso wil ze eigenlijk bijna geen broeken dragen, behalve als ik die zelf maak want dan kan ik de tailleband en het elastiek aanpassen aan haar maat. een knoop en een rits wil ze ook al niet, dus eigenlijk wel lekker makkelijk en snel voor mama... en toch maak ik het niet dikwijls...
daar komt nu verandering in, want wat ziet ze er cool uit mijn meid!! ze lijkt, opeens, zo groot...

ik gebruikte het patroon van de lounge broek uit remi & cosette, hier en hier maakte ik die al eens eerder.
ik maakte er direct 3 in ene keer, zo snel en makkelijk met de overlock.
julia is er super blij mee, en ik vind haar er echt zoooo cool uitzien, zeker in combi met de adidassen.

dus er komen hier zeker en vast nog broeken! er ligt al stof klaar voor nog eens een jacob...


stof: dunne tricot van fragile









10 opmerkingen: