maandag 15 juni 2015

Sfeerfoto's Outfits...

bedankt voor al jullie lieve reacties!
ik overweeg heel dikwijls om te stoppen met bloggen omdat ik niet goed weet waarom ik het doe... toch hoop ik sommigen af en toe eens te inspireren en misschien doe ik daarom toch steeds weer verder...

hieronder de allerlaatste communie foto overload, daarna tijd voor iets anders :-)


outfit koning langwimper:
customised kostuum op maat bij café costume - strikje comme les loups - schoenen floris van bommel

mijn outfit: jo de visscher - "fascinator" (plat hoedje op een haarbandje), in dezelfde paarse stof als mijn kleedje, van de hand van jo chapeau - schoenen nathalie verlinden, customised by jo de visscher




















9 opmerkingen:

  1. lies lies lies, wat heb je dit weer schitterend gedaan... tot in de puntjes afgewerkt, met heel veel gevoel voor stijl... gewoonweg af! ik hoop echt waar dat jij nog lang niet stopt met ons zo'n schone dingen voor te stellen, want dat zou een groot verlies zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi allemaal ! Lies, jij kent er echt iets van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ma zeg, ik zou hier zelf NIETS aan veranderen! Dit is no kidding 100% naar mijn goesting, TOP !!!! alleen ben ik nu ontzettend benieuwd hoe Jo De Visscher de Nathalie Verlindens gepimpt heeft :-) (en zalig, op en top Belgisch chauvinisme, klasse!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! En geniet ook mee van je creaties op je blog! (Maar herken het wel, de twijfeling, gaat ook wel weer tijd in zitten he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's, alleen jammer dat jouw outfit niet goed te zien is ... Maak gerust nog maar een blogpost over jouw outfit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi gemaakt en vooral perfect gestyled!

    BeantwoordenVerwijderen