zondag 17 augustus 2014

Herfst?

het weer doet wat herfstig aan... het kriebelt dan ook om al herfstkleren te dragen. we genieten van gezellig thuis te zijn en te luisteren naar de wind en samen spelletjes te spelen of onder een deken te knuffelen en een film te kijken.

hoewel julia dus totaal geen zin had in foto's, heb ik haar toch kunnen overtuigen. hoewel...

rokje gemaakt door mamie in een restje dat ik nog liggen had (ooit eens gekregen, maar weet niet meer van waar). is een dikkere stof met klein motiefje in donkergrijs en een mini beetje kaki groen.
4 oude groenige knopen uit mijn knopenkast erop en een grote stolplooi.

souspull ook gemaakt uit een gekregen restje, beetje diolen achtige stof.
er was maar net net genoeg voor de souspull en eigenlijk valt het maar net gepast of eigenlijk zelfs wat te klein uit...

laarsjes in kaki groen slangenleer met wat glans erop (ocra) van bij de lieve tine van raaf&vos.










13 opmerkingen:

  1. deze vind ik echt erg mooi :) allé eigenlijk beide projectjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super (zou ik ook wel willen)! Heb je niet nog een beetje over voor mouwboordjes? Dan worden de mouwen meteen een stukje langer (of een andere kleur).
    Welk patroon gebruikte je voor het rokje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Zo'n stofje mag wel wat 'spannen' vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen