zondag 9 februari 2014

Leon 6 jaar... Ridderfeest...

my sweet baby boy: 6 years...

je maakte van mij een mama, een echte mama, mijn hartendiefje voor altijd!! zo trots dat ik je mama mag zijn...

 

na lang twijfelen koos leon dit jaar als thema een ridderfeest, met alles erop en eraan, en dus moest ik ook een kasteeltaart voor hem bakken... help! al bij al, ondanks het vele werk, is het redelijk gelukt en leon was blij, zo blij en dankbaar... naar school nam hij ridder koekjes mee en fier dat hij ermee was!

op zaterdag het feest voor de familie:

 

 

en op woensdag een feestje met zijn 3 beste vrienden: viktor, soren en daan!

ik kocht voor hen bij bol.com 4 gelijkaardige ridderoutfits en zorgde voor een privé rondleiding in het gravenkasteel in gent (dankjewel nele, het was super!).

we gingen met de trein en namen dan de tram. ook dat was een avontuur want iedereen keek naar de 4 stoere ridders en ze hadden zelf nog nooit met de trein gereisd...

 

12 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Die dag zullen ze nooit vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk verjaardagsfeest! Wat een belevenis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg! En die koekjes! En zo'n knappe vent die zoon van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai! Daar gaan ze nog jaaaaren op terugkijken, topidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt jezelf weer overtroffen, schitterend! Leon zal wel fier geweest zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die mooie zoon heeft een topfeest gehad! En die koekjes en taart, applausje voor jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof! Die taart is wel heel goed gelukt hoor! En wat vonden ze van het Gravensteen? Ik zou er met mijn 6 jarige ook naartoe willen in de krokus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een COOL feest, was de mama verkleed als een "jonkvrouwe" ??

    BeantwoordenVerwijderen