maandag 3 oktober 2011

Getagd...

ik werd getagd door ballétoile

10 dingen over mezelf

ik ben super ongeduldig
ik haat chaos en rommel, in mijn huis en in mijn hoofd
ik kook absoluut niet graag, maar hou wel erg veel van bakken
ik ben sinds kort verslaafd aan oude knoopjes
ik loop thuis graag op blote voeten
ik heb iets met geuren, het zijn soms de beste flash backs
ik ben helaas dikwijls te laat, en als ik dan eens te vroeg ben, begin ik nog iets te doen waardoor ik dan toch weer te laat ben
ik vind vieze nagels echt heel vies
ik ben totaal niet sportief
ik droom van een derde kind

3 opmerkingen:

  1. Ik zit ook liever achter de naaimachine dan te sporten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lies, je bent een super toffe mama, al dat leuks dat je voor hen naait, breit, en bakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen