zondag 8 mei 2011

Swap - barboteuse



Vorige week deed ik een swapje met Poppie. Ze maakte hangertjes in fimo en vroeg in ruil iets voor haar toekomstig eerste kindje.
Ik kreeg van haar deze mooie hangertjes: een roodkapje en een paddestoeltje. Er zat ook nog een lief briefje bij, stickertjes, een gelukspoppetje en nog een klein hangertje.
Ik maakte voor haar kindje een barboteuse. Ideaal om te dragen in zo'n warm zomerweer, lekker fris. Poppie verwacht haar kindje (ik weet niet of het een jongen of een meisje wordt) in juni, dus ik maakte maat 3 maanden.



Voor Julia maakte ik hetzelfde model barboteuse in 6 maanden, in een kleine rode polkadotstof, van bij De Strik in Ledeberg. Patroon van Citronille uit het boek 'Intemporels pour Bébés'.

3 opmerkingen:

  1. Droeg ik ook maar met plooitjes of zo iets, en onze dikke babybillen werden met veel aa's en ooo's bewonderd, toen mocht het nog dikke billen. Dat is misschien de reden waarom ik zo fan ben van de barboteuse. Ze zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @marina: ja ik vind ze ook heel leuk, echt iets van vroeger en heerlijk fris in zo'n zomerse tijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die barboteuse, die memoriseer ik want een bolle baby en warme zomerdagen roepen gewoon om zo'n kledingstuk! En 't is nog erg schattig ook.

    BeantwoordenVerwijderen