zondag 3 april 2011

De eerste keer...


.

Na lang wikken en wegen toch beslist ook een blog te starten. Al maanden denk ik erover na...
Vorige week de eerste keer naar Sewing is fun geweest.
Dát heeft me overtuigd denk ik. En nu manlief zo'n mooi logo voor mij ontworpen heeft, kon ik helemaal niet meer weerstaan natuurlijk. Heb er ondertussen ook van geprofiteerd om hier weer eens nieuwe naamlabels te bestellen. Van zodra ze toekomen, toon ik ze natuurlijk. Ik naai voornamelijk kleren voor onze kindjes of andere leuke dingen. Ik heb dik anderhalf jaar geleden het naaien helemaal op mezelf geleerd, dus de echte kneepjes ken ik niet. Daarom heb ik tal van naaiboeken en helpt ook mijn mama me soms goed op weg. Ik heb me nu sinds vorige week ook ingeschreven voor de hobbycursus 'Kleding maken en ontwerpen' van NHA. Ik had gevraagd om een inhoudstabel op te sturen (kwestie van geen kat in een zak te kopen) en na inzage vond ik er wel mijn gading precies. Benieuwd wat ik ervan zal vinden eens ze me de lessen wekelijks opsturen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten